ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΙΤΑΛΙΑ | ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ

1.000 + 1 λόγοι για να ταξιδέψετε μαζί μας !

Πληρωμές

Παρακαλούμε επιλέξτε την ερώτηση που ταιριάζει στην απορία σας.

01. Μπορώ να κλείσω το εισιτήριό μου τώρα και να το πληρώσω στο λιμάνι την ημέρα που θα ταξιδέψω;

Δυστυχώς όχι. Για να ολοκληρωθεί μια κράτηση μέσω του online συστήματος κρατήσεων ή με την βοήθεια του τμήματος κρατήσεών μας και να σας δοθεί ο κωδικός εισιτηρίου, η κράτησή σας θα πρέπει να έχει εξοφληθεί.

02. Πώς μπορώ να πληρώσω τα εισιτήριά μου;

Για online κρατήσεις

α. Με την πιστωτική σας κάρτα Visa, MasterCard ή American Express. Στο τελευταίο βήμα της κράτησής σας θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Τα στοιχεία της κάρτας σας αποστέλλονται μέσω secure server απευθείας στην τράπεζα Eurobank για την χρέωση χωρίς την δική μας διαμεσολάβηση.

β. Μπορείτε να επιλέξετε πληρωμή με τραπεζική κατάθεση στο τελευταίο βήμα, αντί πιστωτική κάρτα. Στην περίπτωση αυτή, δεν θα ολοκληρωθεί άμεσα (online) η κράτησή σας. Τα στοιχεία του ταξιδίου που έχετε συμπληρώσει, θα αποσταλούν ως αίτημα κράτησης. Θα κρατήσουμε τις θέσεις για εσάς και στη συνέχεια θα λάβετε μία λεπτομερή προσφορά από το προσωπικό μας καθώς και τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού που θα πρέπει να κάνετε την κατάθεσή σας. Όλα αυτά υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει επαρκής χρόνος για την κατάθεση μας το επιτρέπει.

Για τηλεφωνικές κρατήσεις

Μπορείτε να τηλεφωνήσετε και να μας δώσετε εντολή να κάνουμε μια κράτηση για σας. Μαζί με την προσφορά μας θα σας δώσουμε και μία OPTION, το χρονικό περιθώριο δηλαδή για την επιβεβαίωση και εξόφληση της κράτησή σας. Η εξόφληση μπορεί να πραγματοποιηθεί τοις μετρητοίς, με πιστωτική κάρτα συνοδευόμενη από την γραπτή αποδοχή του καρτούχου ή με τραπεζική κατάθεση πάντα εντός του χρονικού περιθωρίου (option) που μας έχει δώσει το σύστημα κρατήσεων. Αφού ολοκληρωθεί η πληρωμή των εισιτηρίων σας, μπορείτε να επιλέξετε να τα παραλάβετε είτε από τα γραφεία μας, είτε από το λιμάνι την ημέρα ταξιδίου ή μπορούμε να σας τα στείλουμε (ταχυδρομικώς ή με courier). Τηλεφωνικές κρατήσεις γίνονται ευκολότερα και με μικρότερο κόστος όταν ο πελάτης/επιβάτης είναι Μέλος του Greekferries Club και τα στοιχεία του μας είναι ήδη γνωστά.

03. Μπορώ να ζητήσω απόδειξη ή τιμολόγιο για τα εισιτήριά μου;

Το στέλεχος του εισιτηρίου που παραμένει στα χέρια του επιβάτη είναι και η νόμιμη απόδειξη πληρωμής όπου αναφέρεται το όνομό του και το ποσό που πλήρωσε. Επιπλεόν, όσοι κάνουν την κράτησή τους Online, μπορούν ανά πάσα στιγμή να εκτυπώσουν τα πλήρη στοιχεία της κράτησής τους, με όλες τις λεπτομέρειες και αναλυτικά τα ποσά που πλήρωσαν,από τις ιστοσελίδες μας στην ενότητα ΔΙΑΧΗΡΗΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ, χρησιμοποιώντας τον κωδικό της κράτησής τους και το email τους.

Αν θέλετε τιμολόγιο θα πρέπει να μας ενημερώσετε όταν κάνετε την κράτησή σας. Προφορικά στις τηλεφωνικές σας κρατήσεις, ενώ στις Online, στο πεδίο ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ στη φόρμα κράτησης. Μεταγενέστερα δεν μπορούμε να εκδώσουμε τιμολόγιο.