ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΙΤΑΛΙΑ | ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ

1.000 + 1 λόγοι για να ταξιδέψετε μαζί μας !

Πληροφορίες Ταξιδίου

Παρακαλούμε επιλέξτε την ερώτηση που ταιριάζει στην απορία σας.

01. Επιβεβαίωση αναχώρησης

Η συμβουλή μας :

24 ώρες πριν την αναχώρησή σας, επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το λιμενικό γραφείο της ναυτιλιακής εταιρείας που ταξιδεύετε. Στοιχεία επικοινωνίας του λιμενικού γραφεία σας δίνουμε πάντα με την επιβεβαιωση της κράτησής σας. Σιγουρευτείτε για την σωστή ώρα αναχώρησης του πλοίου σας, όπως αυτή αναγράφεται στα εισιτήρια σας ή στα ταξιδιωτικά σας έντυπα. Σιγουρευτείτε ότι ο καιρός είναι κατάλληλος και ότι το πλοίο σας θα ταξιδέψει. Σιγουρευτείτε ότι ταξιδεύετε με το πλοίο που αναφαίρεται στο εισιτήριο σας και όχι με κάποιο άλλο. Μπορεί η εταιρεία να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο λόγο έκτακτης ανάγκης, πχ μηχανικής βλάβης του πλοίου.

02. Επιβίβαση στο πλοίο

Σας συμβουλεύουμε να είστε στο λιμάνι τουλάχιστον 2 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου για δρομολόγια εξωτερικού και 1 ώρα πριν την αναχώρηση για δρομολόγια εσωτερικού. Εάν φτάσετε πολύ αργά, υπάρχει πιθανότητα να μην σας επιτραπεί η επιβίβαση. Να έχετε υπόψη σας ότι ειδικά την υψηλή περίοδο μπορεί να ταξιδεύει πολύς κόσμος και να υπάρχει αυξημένη κίνηση στον δρόμο, οπότε όσο πιο νωρίς κανονίσετε να φτάσετε στο λιμάνι, τόσο το καλύτερο. Τα πλοία σήμερα μεταφέρουν από 500-1500 επιβάτες ανάλογα την γραμμή και το πλοίο και από 50 - 120 φορτηγά. Προτείνουμε σε γκρουπ ταξιδιωτών να ξεκινούν την επιβίβαση ακόμα πιο νωρίς έως και 3 ώρες πριν την αναχώρηση.

03. Τι κάνω εάν χάσω το εισιτήριό μου

Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα.
Εάν το χάσετε στο λιμάνι την ώρα επιβίβασης επικοινωνήστε με τα λιμενικά γραφεία της εταιρείας.

Σε κάποιες περιπτώσεις είναι δυνατή η επανέκδοση του εισιτηρίου και σε κάποιες άλλες όχι. Όλα εξαρτώνται από την πολιτική της εταιρίας. Αν η επανέκδοση δεν είναι δυνατή θα πρέπει να αγοράσετε ένα νέο εισιτήριο. Εάν το χαμένο εισιτήριο δεν βρεθεί μέχρι το τέλος του χρόνου, η ακτοπλοϊκή εταιρία είτε θα επιστρέψει το ποσό, είτε θα σας προσφέρει ένα «ανοιχτό» εισιτήριο της ίδιας αξίας για το επόμενό σας ταξίδι.

04. Ταξιδεύω με το κατοικίδιό μου

Να ξεκαθαρίσουμε ότι κατοικίδια θεωρούνται και επιτρέπονται στα πλοία μόνο οι σκύλοι και οι γάτες. Αυτά μπορούν να ταξιδέψουν μαζί σας αρκεί να έχουν το διαβατήριό τους.

Επί του πλοίου υπάρχουν ειδικές περιοχές για τα κατοικίδια με ξεχωριστά κλουβιά (kennels). Κάποια πλοία διαθέτουν επίσης ειδικές καμπίνες για επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδια ζώα, έτσι ώστε να έχετε το κατοικίδιό σας μαζί σας σε όλο το ταξίδι. Ανάλογα με την ακτοπλοϊκή εταιρία υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο επιπλέον κόστος για το κατοικίδιο σας.

05. Έχω πρόσβαση στο γκαράζ κατά την διάρκεια του ταξιδιού;

Η πρόσβαση στο γκαράζ κατά την διάρκεια του ταξιδιού δεν επιτρέπεται για λόγους ασφάλειας. Θα πρέπει αφού παρκάρετε το όχημα σας, να πάρετε μαζί σας τυχόν αντικείμενα που χρειάζεστε κατά την διάρκεια του ταξιδιού (φάρμακα, ρούχα κτλ) διότι δεν θα σας επιτραπεί ξανά η επίσκεψη στο όχημα σας.

06. Έχασα ή ξέχασα την ταυτότητά /διαβατήριό μου

Χωρίς ταυτότητά ή διαβατήριό η επιβίβαση δεν θα σας επιτραπεί. Ειδικά τώρα που το εισιτήριο γίνεται ηλεκτρονικό. Σ΄ αυτή την περίπτωση χάνετε το ταξίδι αλλά φροντίζετε να μην χάσετε και τα χρήματα που πληρώσατε για το εισιτήριο σας. Έχετε ως επιλογή να επισκεφτείτε άμεσα το λιμενικό γραφείο, να εξηγήσετε τους λόγους και να ζητήσετε να σας μετατρέψουν το εισιτήριό σας σε «εισιτήριο ανοιχτής ημερομηνίας», μιας και δεν γίνεται να σας επιστρέψουν τα χρήματα.