
Όροι Μεταφοράς
Οι Επιβάτες, τα οχήματα και οι αποσκευές τους μεταφέρονται σύμφωνα με τα παρακάτω:
• Τη σύμβαση Αθήνας 1974 για τις θαλάσσιες μεταφορές των επιβατών και των αποσκευών τους.
• Τον Ελληνικό Ιδιωτικό Ναυτικό Κώδικα.
• Τους Γενικούς Όρους Μεταφοράς της εταιρείας ENDEAVOR LINES, αντίγραφο των οποίων είναι
διαθέσιμο εφόσον ζητηθεί.
Οι όροι χρήσης περιλαμβάνουν εξαιρέσεις και περιορισμούς στην ευθύνη της Εταιρείας σε περίπτωση
ασθένειας, ατυχήματος ή θανάτου επιβατών, ζημιά ή απώλεια οχημάτων ή αποσκευών και καθυστερήσεις
ή απόκλιση της πορείας. Συγκεκριμένα, η Σύμβαση της Αθήνας 1974 περιλαμβάνει περιορισμούς στην
ευθύνη της Εταιρείας αναφορικά με την απώλεια η ζημιά των αποσκευών ή των συνοδευόμενων οχημάτων. Σύμφωνα με την Διεθνή Σύμβαση για την Ασφάλεια Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS) οι παρακάτω πληροφορίες πρέπει να παρέχονται από κάθε επιβάτη την στιγμή της κράτησης: Επίθετο, Όνομα ή Αρχικό, Φύλο, Ηλικία
ή Ημερομηνία Γέννησης ή Ηλικιακή Ομάδα (Ενήλικος, Παιδί, κτλ.). Επίσης ο τύπος οχήματος και ο Αριθμός Κυκλοφορίας του πρέπει επίσης να δηλώνονται. Άτομα εθνικότητας εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να δηλώνουν τον αριθμό του διαβατηρίου τους, την ημερομηνία λήξης καθώς και την ημερομηνία λήξης της
άδειας παραμονής τους. Οι ανωτέρω παραχθείσες πληροφορίες κρατούνται από την εταιρία μόνο για όσο
χρόνο απαιτείται από την ισχύουσα διεθνή νομοθεσία.
Διαδικασία Επιβίβασης και Ταξιδιωτικά Έγγραφα
Οι επιβάτες πρέπει να έχουν στην κατοχή τους έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα, με άδειες παραμονής όπου αυτές απαιτούνται από τις Ελληνικές ή τις Ιταλικές αρχές, καθώς και τα απαραίτητα έγγραφα για τα οχήματα τους.
Η Εταιρεία δεν φέρει καμιά ευθύνη αν οι Αρχές δεν επιτρέψουν στον επιβάτης την επιβίβαση ή αποβίβαση από
ή σε οποιαδήποτε από τις δύο χώρες ενώ θα ζητήσει την πληρωμή του ναύλου για την επιστροφή εάν δεν επιτραπεί η αποβίβαση. Ακύρωση λόγω έλλειψης έγκυρων ταξιδιωτικών εγγράφων δεν θεωρείται «ανωτέρα βία». Ο επιβάτης υποχρεούται να καλύψει όποια πρόστιμα επιβληθούν από τις αρμόδιες Αρχές ως αποτέλεσμα των ανωτέρω. Οι επιβάτες οι οποίοι έχουν αγοράσει εισιτήρια με έκπτωση πρέπει να μπορούν να αποδείξουν ότι δικαιούνται την εν λόγω έκπτωση κατά την επιβίβαση. Σε αντίθετη περίπτωση οι εκπρόσωποι της Εταιρείας
που είναι υπεύθυνοι για τις διαδικασίες επιβίβασης δικαιούνται να αρνηθούν να δεχθούν τους επιβάτες ή/και
τα οχήματα στο πλοίο εκτός εάν καταβληθεί η προβλεπόμενη διαφορά ναύλου.
Τιμές - Εισιτήρια
Στις τιμές των εισιτηρίων δεν συμπεριλαμβάνονται τα γεύματα, τα ποτά και τα τέλη ή έξοδα επιβίβασης και αποβίβασης. Τα πλοία διαθέτουν καφετέρια self-service, εστιατόριο, bar, snack bar και μαγαζί. Η εταιρία
διατηρεί το δικαίωμα να εισπράξει επίναυλο σε περίπτωση αύξησης της τιμής των καυσίμων. Το εισιτήριο είναι ονομαστικό και αυστηρά προσωπικό. Δε μεταβιβάζεται και ισχύει για ένα χρόνο και μόνο για τη θέση και το
ταξίδι για το οποίο εκδόθηκε. Για οποιεσδήποτε αλλαγές, οι επιβάτες πρέπει να απευθύνονται στο γραφείο
στο οποίο προμηθεύτηκαν το εισιτήριο τους Greekferries Club ή στα γραφεία επιβίβασης της Εταιρείας.
Παιδιά
Ένα παιδί έως 4 ετών σε κάθε οικογένεια δικαιούται δωρεάν εισιτήριο, αλλά δεν έχει δικαίωμα κλίνης ή καθίσματος. Επιπλέον παιδιά κάτω των τεσσάρων ετών της ίδιας οικογένειας : 50% έκπτωση του σχετικού ναύλου. Παιδιά ηλικίας από 4 έως και 12 ετών δικαιούνται έκπτωση 50% σε όλες τις κατηγορίες θέσεων.
Τα παιδιά πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από ενήλικα.
Camping on Board
Το camping on board ισχύει από 1ης Απριλίου έως 31ης Οκτωβρίου. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με camping
on board μπορούν να χρησιμοποιούν όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου. Η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στα τροχόσπιτα είναι δωρεάν. Το camping on board, είναι μια υπηρεσία ελεγχόμενη από τις τοπικές Λιμενικές Αρχές. Για λόγους ασφαλείας η χρήση φιαλών προπανίου ή άλλων εύφλεκτων υλικών μαγειρέματος ή θέρμανσης απαγορεύεται αυστηρά καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Κοινόχρηστοι χώροι
Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου αλλά δεν επιτρέπεται
να κοιμούνται ή να τρώνε σε αυτούς εκτός αν ο συγκεκριμένος χώρος προορίζεται γι’ αυτόν τον σκοπό.
Κατοικίδια Ζώα
Υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι στους οποίους τα κατοικίδια μεταφέρονται δωρεάν. Τα κατοικίδια
δεν επιτρέπονται στην καφετέρια, στο μπαρ, στις καμπίνες, στο εστιατόριο και σε όλους τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους του πλοίου. Οι ιδιοκτήτες τους οφείλουν να έχουν στην κατοχή τους όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά υγείας. Κατοικίδια που κινούνται εκτός των ειδικά διαμορφωμένων γι’ αυτά χώρων πρέπει να συνοδεύονται, να κρατούνται με λουρί και να φοράνε φίμωτρο.
Αποσκευές και Προσωπικά Αντικείμενα
Οι αποσκευές μπορούν να παραμείνουν στα αυτοκίνητα. Όλες οι αποσκευές μεταφέρονται με ευθύνη του ιδιοκτήτη. Πολύτιμα αντικείμενα ή χρήματα μπορούν να κατατεθούν στο Λογιστήριο του πλοίου για φύλαξη.
Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για αποσκευές, αντικείμενα ή χρήματα που έχουν παραμείνει στα οχήματα, στις καμπίνες ή σε κοινόχρηστους χώρους του πλοίου.
Εισιτήρια Επιστροφής με Ανοικτή Ημερομηνία
Οι κάτοχοι εισιτηρίων με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής οφείλουν να φροντίσουν για την εξασφάλιση θέσεων εγκαίρως, ιδίως κατά τη θερινή περίοδο, στο πρακτορείο έκδοσης Greekferries Club εισιτηρίων ή στους τοπικούς πράκτορες της Εταιρείας. Τα εισιτήρια αυτά ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής τους. Για τα συγκεκριμένα εισιτήρια, οι τιμές υπολογίζονται με βάση τις τιμές χαμηλής περιόδου και οι επιβάτες οφείλουν να καταβάλουν την πιθανή διαφορά εφόσον τελικά το ταξίδι πραγματοποιηθεί κατά τη μεσαία ή υψηλή περίοδο ή σε περίπτωση αλλαγής κατηγορίας.
Απώλεια Εισιτηρίου
Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, λόγω κλοπής ή απλής απώλειας, ο δικαιούχος επιβάτης οφείλει να το αναφέρει αμέσως στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας ή στο Greekferries Club με λεπτομέρειες για το απολεσθέν εισιτήριο ή τουλάχιστον την ονομασία και τη διεύθυνση του γραφείου εκδόσεως, τα ονόματα των επιβατών που είναι καταγεγραμμένα στο εισιτήριο και την ημερομηνία αγοράς. Ο ναύλος των εισιτηρίων αυτών επιστρέφεται μόνο σε περίπτωση που βρεθεί αχρησιμοποίητο το εισιτήριο στον έλεγχο που διενεργεί η εταιρεία στο τέλος κάθε χρόνου, και με την προϋπόθεση ότι είχε αγοραστεί νέο εισιτήριο σε αντικατάσταση του παλαιού. Αντικατάσταση απολεσθέντων εισιτηρίων γίνεται μόνο με την καταβολή του προβλεπόμενου ναύλου.
Ακυρώσεις και Επιστροφή Ναύλου
Για αναλυση της ακυρωτικής πολιτικής, επισκεφθείτε την ενότητα Αλλαγές & Ακυρώσεις στη σελίδα «Εξυπηρέτηση Πελατών».
Επιπλέον των ακυρωτικών που ορίζει η ναυτιλιακή εταιρία, η Greekferries Club SA παρακρατάει 10% από το επιστρεφόμενο ποσό.
Κρατήσεις για Group και φορτηγά
Κρατήσεις μπορούν να γίνουν μέσω του Greekferries Club. Ειδικοί όροι ισχύουν για γκρουπ, φορτηγά,
εμπορικά και ασυνόδευτα οχήματα. Για πληροφορίες απευθυνθείτε στο Greekferries Club.
Επιβάτες με Ειδικές Ανάγκες
Οι επιβάτες με ειδικές ανάγκες πρέπει να πληροφορούν τον επιλιμένιο πράκτορα και τον Αρχιλογιστή του
πλοίου την στιγμή της επιβίβασης. Τα πλοία της εταιρείας διαθέτουν καμπίνες ειδικά σχεδιασμένες για άτομα
με ειδικές ανάγκες. Λόγω του περιορισμένου αριθμού τους οι κρατήσεις πρέπει να γίνονται όσο το δυνατό νωρίτερα.
Περιορισμένη Ευθύνη
Η Εταιρεία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την τήρηση των προγραμμάτων, ωραρίων και των τιμών που δημοσιεύονται στον επίσημο τιμοκατάλογο. Ωστόσο, σε περίπτωση απρόβλεπτου γεγονότος, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλει τα ωράρια ή να αντικαταστήσει ένα πλοίο με άλλο. Σε περίπτωση μεταβολής της τιμής των καυσίμων, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις τιμές χωρίς προειδοποίηση ή να εισπράξει επίναυλο. Σε περίπτωση που κάποιο ταξίδι ακυρωθεί εξαιτίας άμεσης ευθύνης της εταιρείας, η εταιρεία θα καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε οι πελάτες που είναι κάτοχοι εισιτηρίων, να ταξιδεύσουν με πλοίο άλλης εταιρείας διαφορετικά, ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος του εισιτηρίου που δε χρησιμοποιήθηκε, χωρίς άλλες υποχρεώσεις εκ μέρους της εταιρείας.
Για οποιαδήποτε διαφορά είναι αρμόδια τα δικαστήρια του Πειραιά.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Απροσδόκητη παύση λειτουργίας ναυτιλιακής εταιρείας
Η Greekferries Club S.A. με την έκδοση του εισιτηρίου σας πληρώνει άμεσα την ναυτιλιακή εταιρεία, ανεξαρτήτως ημερομηνίας πραγματοποίησης του ταξιδίου, ώστε να κατωχυρωθούν οι θέσεις σας.
Στην περίπτωση που η ναυτιλιακή εταιρεία με την οποία πρόκειται να ταξιδέψετε παύσει να λειτουργεί λόγω χρεών, ατυχήματος, πτώχευσης κτλ, τα χρήματα των εισιτηρίων σας θα σας επιστραφούν εφόσον η Greekferries Club S.A. τύχει αντίστοιχης αποζημίωσης από την ναυτιλιακή εταιρεία ή άλλο δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση η Greekferries Club S.A. δεν φέρει ευθύνη επιστροφής των χρημάτων.