H Ρεσεψιόν είναι στη διάθεσή σας 24 ώρες το 24ωρο για οποιαδήποτε πληροφορία. Στη Ρεσεψιόν μπορείτε να ενημερωθείτε για το πρόγραμμα των πελατών που ταξιδεύουν συχνά μαζί μας (Travel Club) καθώς και για το πρόγραμμα των επαγγελματιών οδηγών (superclub).
Στο πλοίο παρέχονται οι παρακάτω υπηρεσίες επικονωνίας:
- Μπορείτε τώρα να τηλεφωνείτε και να δέχεστε κλήσεις, να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα και δεδομένα σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού*. Η υπηρεσία περιαγωγής παρέχεται μέσω δορυφόρου και χρεώνεστε απαυθείας από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας που είστε συμβεβλημένοι. Ισχύουν ειδικές χρεώσεις για τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Εάν δεν επιθυμείτε να τη χρησιμοποιήσετε, παρακαλούμε κλείστε τη συσκευή σας μόλις λάβετε το ενημερωτικό μήνυμα SMS ή όταν εμφανιστεί το σήμα IS-08 ή ON WAVES στην οθόνη του κινητού σας.
* Eίναι απαραίτητη η σύνδεση περιαγωγής.
- Internet corner** και ασύρματη πρόσβαση (WI-FI) με το laptop σας καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Προμηθευτείτε τις κάρτες πρόσβασης (Internet & WI-FI) από όλα τα μπαρ του πλοίου.
** Mη διαθέσιμο στα SUPERFAST I και SUPERFAST II.
- Tηλεφωνική επικοινωνία μέσω κερματοδεκτών δορυφορικής λήψης.
Τα Superfast σάς προσφέρουν τη δυνατότητα αποθήκευσης δεμάτων που χρειάζονται συντήρηση σε ψυγεία ή καταψύκτες. Τα χρήματά σας και άλλα πολύτιμα αντικείμενα μπορείτε να τα παραδώσετε για φύλαξη στο Λογιστήριο του πλοίου, με δική σας ευθύνη.
Το πλοίο διαθέτει ειδικές καμπίνες, αλλά και ειδικούς χώρους διαμονής για το αγαπημένο σας κατοικίδιο (στο Κατάστρωμα 10). Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε άλλες καμπίνες (πλην των ειδικών για κατοικίδια), τα μπαρ, τα εστιατόρια και τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό), θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Αν ταξιδεύετε με κατοικίδιο, πρέπει να έχετε πάντα μαζί σας το διαβατήριό του και το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και να είστε υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Το πλοίο παρέχει ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των κατοικίδιων.
Αν χάσετε ή βρείτε κάποιο αντικείμενο, παρακαλούμε ενημερώστε τη ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή μετά την αποβίβαση σας, τα κεντρικά γραφεία Superfast Ferries (τμήμα εξυπηρέτησης επιβατών, τηλ. +30 210 8919010).
Όλες οι συναλλαγές επάνω στο πλοίο γίνονται σε EYPΩ. Aνταλλακτήριο συναλλάγματος υπάρχει στο χώρο της Ρεσεψιόν. Τα καταστήματά μας δέχονται τις κυριότερες πιστωτικές κάρτες. Στο πλοίο υπάρχει αυτόματη ταμειολογιστική μηχανή (ATM).